Presentación del Condau de Ribagorza.
Varios

Los ayuntamientos de Graus, Estadilla y Fonz mantienen su apuesta por preservar su patrimonio inmaterial común, el habla bajo ribagorzana, con la convocatoria de la XXI edición del concurso literario Condau de Ribagorza de temática libre tanto en narrativa, dotado con 600 euros, como en poesía, con 300 euros de premio. Este año, la organización recae en la capital ribagorzana, a donde se tendrán que presentar los trabajos originales, al correo info@espaciopirineos.com, antes del 1 de abril a las 10.00. El fallo del jurado y entrega de premios se realizará el 23 de abril.

Los originales deberán estar escritos en cualquiera de las variedades del aragonés bajo ribagorzano habladas en Graus, Fonz, Estadilla, Chuseu, Torres, Panillo, Capella, La Puebla de Castro, Secastilla, Perrauga, Santaliestra, Campo, etc.

GOB ARAGON surge

Los relatos deberán tener una extensión de entre tres y cinco folios A 4 en letra Arial 11 puntos, con espaciado y justificación normal. En cuanto a los poemarios, la métrica será libre y la extensión entre 40 y 200 versos. Se admite un máximo de dos trabajos por autor.

Las obras seleccionadas serán publicadas con la asesoría de los lingüistas que integran el jurado.

A lo largo de estas dos décadas se han recibido 200 obras lo que demuestran que todavía hay interés por mantener viva esta forma de expresión, como recalcaron en la presentación ayer en Graus los concejales de Cultura de los respectivos consistorios, Julián Castillo, Jordi Cañavete y María Clusa.

BASES DEL XXI CONCURSO CONDAU DE RIBAGORZA

DE RELLATOS CURTOS Y POEMAS EN RIBAGORZANO

Ayuntamiento d’Graus – Estadilla – Ayuntamiento de – Ayuntamiento de Fonz

2022

Los Ayuntamientos d’ Graus, Estadilla, y Fonz convocan el XXI Concurso literario en aragonés ribagorzano Condau de Ribagorza, en las modalidaz de narrativa y poesía en categoría d’adultos.

  1. La convocatoria del concurso é de tot ubierta, se i puede presentar qui quiera.
  2. Los treballos habrán de ser originals y ineditos. Los concursantes se fan responsablles de que no ñ´hai dretos de tercers en los rellatos presentaus.
  3. La tematica del concurso é llibre.
  4. Los originals estarán escribius en aragonés baixo-ribagorzano, en cualquiera de las suyas variants de Graus, Fonz, Estadilla, Chuseu, Torres, Panillo, Capella, La Pueblla de Castro, Secastilla, Perarruga, Santallestra, Campo, etc.
  5. Los rellatos tendrán una extensión no inferior a tres pllanas A4 ni superior a cinco. La lletra será Arial 11 puntos, con espaciau y chustificau normals.
  6. La metrica de los poemas é llibre, y la suya extensión habrá de ser superior a cuaranta versos y inferior a doscientos, podén-se presentar-ie baix la forma de poemas sueltos u poemarios.
  7. S’admitirá un maximo de dos treballos per autor, se presenten u no a la mesma modalidat.
  8. Los treballos caldrá mandar-los per correu-e a info@espaciopirineos.com con la referencia Concurso Condau de Ribagorza, y quedarán en posesión de la Organización. El pllazo d’entrega acaba a las 10 horas del 1 d’abril de 2022.
  9. En atro documento, los autors inclluirán el suyo nome y edat, apellidos, DNI y datos de contacto.

Premios, churau y fallo del concurso.

  1.  La dotación del Concurso é de 600 € en la modalidat de rellatos y 300 € en la modalidat de poemas.
  2.  El Churau, que podrá decllarar desiertos los premios u atorgar accésits si fuese menester, estará integrau per un representant de cada ayuntamiento que convoca (Estadilla, Graus y Fonz) y per varios llingüistas de reconoixida profesionalidat, los nomes de los cuals se farán publlicos cuan s’entregue el premio, que será inapelablle.
  3.  La Comisión fará publlico el fallo del Churau a Graus alredor del  23 d’abril.
  4.  La Organización publlicará una tría de los treballos presentaus.
  5.  El Churau tiene la potestat de resolver cualquier eventualidat que no haiga siu fixada dinantes en estas bases, resolvén-se al suyo arbitrio cualquier duda que se i podese presentar. La grafía en que se publlicarán las obras premiadas, con l’asesoría de los llingüistas que integren el Churau, atenderá a los usos de los autors tradicionals.

En Graus, a 22 de febrero de 2022.

SUSCRIPCION

Dejar respuesta

Please enter your comment!
Please enter your name here